|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, jag är ny här och även en ny ägare till en 635csi -86. Jag undrar vad framskärmar kan gå på och var man kan hitta dem? Har letat runt lite på ebay och det varierar mycket tycker jag. Jag ska gå igenom motorn i veckan och då vet jag mer vad jag kommer att behöva men om ni har något liggandes i garaget eller vet var jag ska vända mig så får ni gärna skriva några rader. | |
|
Tumregeln är väl att man får vad man betalar för. Nya på BMW är inte billiga direkt. Jag har både nya och begagnade i mycket bra skick liggandes, hör av dig om du behöver någon. /Johan |
|
|
Hej Johan, Visst är det av intresse, jag letar just nu både utomlands och i Sverige. Vill du ta diskussionen här eller ska jag maila? |
|
|
Du kan nå mig på ord@bmwcs.com /Johan |
|
|
Sålde min nylackerade bil nyss, passade på att blästra och lackera en skärm extra (vänster fram) Den säljes till ett bra pris. Färg : bronzitbeige Finns i Stockholm. Du kan skicka mig ett pm. :) |
|
| Hej shark, är ny här vet inte hur jag kan skicka pm än, men du kan nå mig på michael.stankov@gmail.com | |
|
Grattis till bilköp! Får vi se bilder på bilen? |
|
| Hej och tack AlexanderH, skulle gärna lägga ut bilder men jag är inte power användare än så jag kan inte. | |
|
Hej alla igen, Har checkat av lite saker på listan men har mkt kvar. Behöver nu endast en skärm på passagerar sida. Gummi list och krom på kofångare. Sen tänkte jag passa på att fråga om det finns andra modeller som kan passa på min bil? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.