|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag ska köpa ny begagnad bil. Detta är vad jag väljer mellan. Jag har beslutsångest. Vad ska jag välja? Hjälp mig att välja rätt. BMW 335i xDrive M-sport "fullutrustad" E91 Den saknar drag så det måste jag eftermontera för minst 6900kr BMW Premium Selection 5500 mil Driftkostnad 43049 kr/år eller 3587 kr/månad BMW 330d xDrive M-sport "fullutrustad" E91 Har BMW original elektriskt infällbart drag BMW Premium Selection 5500 mil Driftkostnad 34259 kr/år eller 2854 kr/månad /Joel | |
| Har du provkört båda modellerna och jämfört? De har ju ganska olika karaktär även om 335 har fin botten. | |
| Om du kan leva med +700:-/månad skulle jag tveklöst välja 335an. | |
|
Drag kostar betydligt mer än 6900 om du ska montera det på BMW men du kanske har letat upp billigare alternativ? Låter väldigt lågt även för eftermontering. Vad gäller bilarna så köp den bil du VILL ha. Det är bättre att betala några hundralappar mer för något du njuter i än att åka runt och ångra sig. Förhoppningsvis har du större ekonomiska marginaler än så. ------- //Lövet |
|
|
@Marin: Tack! Det var det som jag ville höra :-D. Det blir nog 335:an @andreas_lofgren: Det var det här jag hittade efter en enkel googling Länk |
|
|
Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.