|
|
|
|---|---|
|
Hallåja! Fick idag ett pling i bilen och ett meddelande om att drl ljuset på höger sida är ur funktion.. Nu är det så att varken positionsljuset eller drl-ljuset funkar, båda sitter ju i ringarna men lyser med olika styrka men detta vet ni säker redan. Är det samma lampa för både p-ljus som för drl-ljuset som kan lysa med olika styrkor eller kan jag förvänta mig att det är nån modul som pajat. Halv och heljus fungerar samt den lilla gula.. Förresten, jag har en 520da årsmodel -09 :) Tack på förhand! | |
|
Samma lampa ;-) H8 35W |
|
|
Fan va nice! :D Tack så mycket. Har du/ni kanske också nån aning om varför mitt välkomstljus fungerar lite när det själv känner för det, funkar 9 av 10 gånger efter små korta stopp och kanske 1 av 10 efter längre stopp som typ efter nån timme eller dagen efter.. Batteriet kanske? |
|
|
Använder du det ofta eller? follow me home är begränsat till 3ggr mellan tändningarna. Efter 3ggr så måste du sätta dig och slå på tändläge på sedan stänga igen. Då kan du tända det igen. Detta är för att spara på batteriet. Eller tänkte du på welcomelight vid låsning/upplåsning? :) |
|
|
Ljusvredet måste stå i läge "A" för att det fungerar. Funktionen stängs dock av om batterispänningen blir för låg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.