|
|
|
|---|---|
|
Hur avgör jag smidigast om det är såkallat M-chassie på en 325 -02?Den är M-utrustad i övrigt. /Micke | |
|
Via länken nedan kan du se vilken utrustning din bil levererades med, Länk För att få uppgifterna för bilen behövs de sista 7 tecknen i chassinumret, de får du genom att ange bilens registreringsnummer på sidan nedan, Länk |
|
|
Skitbra länk ju,jag kommer in på en svensk sida,chassienummret funkar och jag får upp bilen men sen då,har kollat och kollat men hittar inget om chassie/fjädring som säger specifikt M-chassie,då kan an ju ta för givet att det inte sitter nått sånt på bilen.Ska det finnas nån utrustningslista typ ett build sheet där menar du? Men jag undrar fortfarande hur man identifierar ett m-chassie på plats jämte bilen och vad som ingår i ett m-chassie? MVH Micke |
|
|
Vad har du för regnr? _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
| Har inget regnummer,det var en bil på blocket jag var intresserad av men den vart såld.men jag är fortfarande intresserad av att veta hur man ser om det är m-chassie när man är på plats och kollar på en bil? | |
| Nu har jag ett regnummer på en annan bil jag var och tittade på WJF538 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.