|
|
|
|---|---|
|
Tjena, tänkte kolla om någon har den installerad och om det är nått att ha. Man borde väl kunna göra det själv på en handvändning tycker man. Så det kanske är bättre att köpa från Schmiedmann elr dyl. ist för BMW o ta saken i egna händer (haha :)). Utdrag från BMW: "Resultatet är en ny, ännu mer direkt känsla vid växlingen." På vilket sätt skulle det ändra känslan vid växlingen? (Förrutom att den känns annorlunda i handen förstås :)) Eller includerar det short-shift också? För 2 papp tycker man ju nästan det. | |
| Jag har den knoppen å den är king. Mycket snyggare å goare än det stora dildon ;) | |
| den* | |
|
Jag tror du ser på prislappen vad som inkluderas - bara en knopp hos BMW gissar jag kostar 5-800 kr medan en hel shortshiftspak + knopp kostar nog ett par tusen . Har jämfört två e46or och jag har standradknopp och där är sjläva knoppen 90mm hög medan Mknoppen är 75mm hög. Om detta gör stor skilland i känsla eller om den med Mknopp jag provade också har shortshift vet jag tyvärr inte. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Har du bestnr kan du ju kolla på realoem och se vad som visas där eller ring BMW och fråga. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
Sjoling, var det bara o dra upp knoppen ganska kraftigt för o få av den? Och damasken, inga problem där? Har inge större lust o göra märken i interiören :) 325cabrio: Bra idé, ska kolla upp det nu! |
|
| Bytte nyligen till Performance short shift på en e92 och det är stor skillnad, kortare och mer distinkt slag. Däremot känns knoppen lite väl smal, men det är väl en vanesak. Hela kittet gick på ~1800. | |
|
Härligt iota, låter bra .9 Om det är shortshifter på e92;an så bör det rimligtvis vara det på M perf. knoppen till F30 också, speciellt då de har ungefär samma pris. Realoem gav inget svar, var bara en del med där och det var bara knoppen men inte damasken eller eventuell short-shift |
|
|
Det verkar dessvärre som att short shift inte ingår till F30 :/ om man jämför på realoem. Länk Länk Knopparna skiljer lite och F30 har kolfibermaterial. Kanske en förklaring till högre pris. |
|
|
Fan va kasst =/ Känns inte lika värt. Känns också som man behöver resten av hela M perf. interiören för att den ska passa med resten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.