|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som använt sig av följande företag vid import; 1. Forshells Auto i Bjärred 2. Autotrading i Söderhamn Erfarenheter??!! | |
|
Jag har erfarenhet av Forshells Auto. Mannen är gammal och tämligen sjuk i diabetes. Inte kul om du först sätter in pengarna på hans konto, sen hinner han trilla av pinnen innan du får bilen... Forshell kan importera bilen till dig. Men du måste först åka ner till Tyskland och titta på den innan du bestämmer dig. Min var lite smårepig och hade viss röklukt (fixat m Mr Cap, gratis för mig men Forshell betalade aldrig den fakturan fick jag veta), medan Forshell sa att bilen skulle vara i perfekt skick. Jag skulle hellre välja någon annan importör. Han är för liten och du får en onödigt hög risk om du väljer honom. |
|
|
Hur var prisnivån kontra andra importörer? En god vän fick ett mycket bra pris på en 330i - 01 - nästan lite för bra. När anlitade du honom? |
|
|
Det står nog inte riktigt rätt till med momsredovisniongen där. Har fått erbjudande om X5'or 10-15 % under vad dom skall kosta (på dessutom exakt samma bil) alla vet vi att den typen av prutmån existerar inte. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.