|
|
|
|---|---|
|
Går i funderingar på att försöka sälja 120:in då vi behöver en större bil. Är en svensksåld med premium selektion garanti, 2600mil, manuell, svart metallic, nya 18” fälgar, mycket bra vinterdäck, ställbart chassi, ej m-sport dock sitter en original m-sport front på. Vad tror ni man kan begära för den i dagens läge? Dålig affär kommer de bli oavsett, men frågan är hur pass dålig..? | |
|
Det var en kort romans :( Finns rätt få motsvarande ute nu, men en rätt okvalificerad gissning är runt 180k, +-10k. Minns inte riktigt vad din bil låg ute för när du köpte, hoppas iaf att du får igen det mesta av vad du lagt ut. |
|
|
När barn och barnvagnar etc kommer in i bilden är två sedaner inte de bästa alternativet. Skulle jag få 180" får den skulle jag släppa den direkt. Om man kollar blocket så ligger dom som finns ute en bra bit under det, dock -08 dom flesta med mera mil på mätaren. Vet inte riktigt hur mycket mer låga mil är värt? Har långt ifrån bestämt mig om jag ens vill sälja, den känns ju nästan helt ny fortfarande :) |
|
|
Ja, det är ju så...Precis, de få som finns på blocket har högre/höga mil och är äldre än din. Med tanke på allt snack om N47 och kamkedja kanske "folk" (läs "inbitna BMW-älskare/kalenderbitare) värderar en nyare bil högre. -08 och -09 ligger definitivt inom spannet för BMW's PUMA gällande kamdrevet, medan din borde ha de uppdaterade prylarna. Behåll ettan och byt trean mot en sen E39 touring? |
|
|
Ja kanske kan vara så. Gör ju allt för att behålla den och komma på en annan lösning. Får se om man gör ett försök så får man ju se hur intresset ser ut. Föreslog också en e39 för sambon, men hon gillar inte alls den. Hur man nu inte kan göra de?! :-) Tack för svaren iaf.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.