AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.798

Aftonbladets stora begagnatbibel BMW

St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Länk

Nån som läst den? Har ej AB+..
Cy
650
Cykeltjuv
F15 X5 4.0d
Lär knappast vara nåt att hänga i julgran med AB standard...
Fr
205
FredrikNacka
530xDA Touring M-sport -13
Har läst den. Väldigt kortfattat info om varje modell men för den oinvigda icke BMW fantasten kan den väl fylla en funktion? Men tex skriver dom följande om E60/61: "Och sen har vi det här med de exteriöra sportpaketen. Nyttan med dessa kan diskuteras men faktum är att många vill ha dem. Tänk på att de ofta är chiptrimmade – försök hitta en som inte är det.". :-)
Karl-Hilding
LOL
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Snygg beskrivning av E60/61! Vilket skämt..
Hyllar Forum dom detta och andra med för den delen !
Den kunskapsbas som finns på olika märkesforum är tveklöst det bäst om man vill veta något om sin bil etc !
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Tja, det är åtminstone skönt att AB+ bibehåller sin nivå och inte chockar omvärlden... :P

----
BMW CS/SC #6212
_m
274
_martin_
BMW 523iA LCI M-Sport Touring -07
Imponerande ;)! Då måste jag kolla över min bil jag nyss köpt..den är säkert chiptrimmad!

//BMW
"Tänk på att de ofta är chiptrimmade – försök hitta en som inte är det."

Byt ut 'chiptrimmade' mot mätarskruvade så stämmer det bättre. :-/

mvh/ Anders
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Tror faktiskt att reportaget är hämtat fr Auto Motor & Sport, de hade, om jag inte minns helt fel, en bilaga i tidningen i sommar om just detta. Ofta som AB lägger ut tidigare reportage fr just AM&S. Vad gäller ev chiptrimmning rör det sannolikt dieselbilar och det finns ju en hel del sådana om man läser här på forumet! Mvh
Xc90 fick ju fint betyg i blaskan också, knepigt då jag hört otroligt mycket illa om de bilarnas kvalité..
Verdi
Passo222,
Alla bilar med turbo är ju tacksamma att skruva upp. Så det blir väl mer och mer. Ska du vara "säker" på att motorn är orörd får du leta upp en sugmotor.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.