|
|
|
|---|---|
|
Hej, köpte precis en X5 där det var 20" fälgar under. Jag ska sälja dessa för att jag föredrar komfort framför snygghet. Kolla in fälgarna här Länk Vad kan tänkas begära/få för dessa fälgar? Det är så gott som nya däck på fälgarna. Han som jag köpte bilen av sa att han betalat 80 000 (!) för dessa då han köpte dem (inkl. däck). VAd kan begära på blocket, jag har väldigt svårt att bilda en egen uppfattning om värdet. /Andreas | |
| Ingen som kan ha en idé? | |
|
Jag har ingen större koll på X5-fälgar men jag har svårt att tänka mig att det är nån rusning efter dessa fälgar då jag tycker de är totalt smaklösa. Och då spelar det ju ingen större roll om de är äkta märkesfälgar som ser ut som nån billig replica-modell eller om det verkligen är replikor... Dock positivt med märkesdäck och min gissning är att du får vara nöjd om nån slantar upp 10 000 kr för dem. Om du nu inte har världens tur och hittar en spekulant med lika dålig smak som föregående ägare ;-). Inte alls min mening att va spydig och du ska verkligen inte ta åt dig utan snarare ska du ha cred för att du vill göra dig av med dem...:-). /Arvid |
|
|
Ja jag skulle gissa på kring 10.000 kr också, men går ju att testa annonsera ut dom till lite högre pris först och kolla marknaden, kanske också vore en ide att vänta till våren. |
|
| OK tack, då har jag två som gissar på ungefär 10k, tack för kommentarerna. Dom är faktiskt inte dom snyggaste fälgarna man sett :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.