|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag undrar om man kan se skillnad på skinn och sensatecklädseln på bild. Jag kollar på olika x3:or och vill ha beigeklädsel men helst skinn, /Niclas | |
| Sensatec ser mer "glansigt/plastigt" ut på bild men ibland kan det vara svårt att se skillnader på bild. Däremot är det enorm skillnad i verkligheten. Förra X3:an var väl en av de första modellerna att få sensatec och om jag minns rätt fick den rätt mycket kritik M.a.p kvalitet och känsla. Möjligt att det blev bättre med åren men jag skulle personligen aldrig välja en bil med sensatec. Hellre vanligt tyg eller halvläder i så fall. | |
| Jag hade en 116i för några år sedan som hade stolar i tyg och sensatec. Såg snyggare ut än bara tyg och känslan var väl ok men inte som skinn. Många skrev i sina begagnatannonser att bilar med den klädseln hade halvläder så man får ha lite koll. | |
|
På E90 så är det skillnad på sömmarna på sidostöden mellan sensatec/skinn. Vet ej om det gäller X3 dock. ------- //Lövet |
|
|
Har försökt kolla upp de flesta X3 som finns på annons och alla skriver skinn, men det var bara två av 12 kollade som hade riktig skinnklädsel de resterande hade sensatec. Så det verkar som alla som säljer bilarna såväl företag som privat skriver skinn utan att kolla det. Det jag sett på bilderna så är sensatec lite mer matt på bilderna och skinn lite blankare. Så det får bli vad det blir för oss eftersom man är utan bil nu så behöver vi köpa en inom den närmsta veckan. Häls Niclas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.