|
|
|
|---|---|
|
Tja alla bmw folk.....Nu e den såld *snyFt* men till våren då blir de ännu roligare nog för att 535:an e en fruktansvärt rolig pigg å välihopskruvad bil men inge e väl som en M5:a =) ajja....e då nöjd för de ja fick, ja fick 45 lakan för den....bak däcken var väl inte direkt lagliga och så var den oservad oxå men men ja kommer att sakna den så enkelt e de =/ Ha de bra alla Mvh Mr-speed...i morrn heter ja Mr-Toyota camry Hehe BMW...för att du älskar det goda =) | |
|
Sålde också min bil ikväll. Numera går man under namnet mister SAAB men det är bara tillfälligt. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
jaså =) en till där ute som bytte owner =) Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
Sålde min gamla 520iT för att prova på en Toyota Celica... Förhållandet varade i c:a 4 månader.. Sen stod jag inte ut längre! Saknade Xét för mycket så det blev BMW igen! ;-) //Kungen Af Malmö Länk |
|
|
Kamm remmen ville inte riktigt hänga med på min gamla 323:a så den gick som reservdels bil... bär mig emot att säga det men nu åker man surförti blir ny kärra till våren saknar vridet alldeles för mycket inte för att det går att jämnföra 323 med M5 men klivet till 745 är jämnförbart fast åt andra hållet =) //Micke |
|
|
Midas > Kul att du har ändrat ditt användarinfo iaf...verkar vara lite si o så med den saken hos en del..Jag menar bara att det är kul o se vilka bilar besökarna har o dessutom aktuell info...om nu inte hälften av oss småljuger om bilinnehavet ;) Mvh Janne. |
|
|
Janne T: Jo man får ju krypa till korset och erkänna att man numera åker traktor =) var utan bil ett tag och hade då 323:an under tidigare ägda BMW trodde att det skulle synas på användar infon när man gjorde innlägg men icke den var bara blank... //Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.