|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag fick också svaret av BMW Segeltorp för ca. 4 år sedan när jag lämnade in min E91-09 för garantiarbeten att lånebil endast var gratis för kunder som servade sin bil. Jag ifrågasatte detta men fick samma svar från både verkstadschefen samt anläggningschefen. Jag orkade inte argumentera med dem om detta utan löste ersättningsbil på annat sätt. På Audi i Hammarby var det inga krusiduller när jag lämnade in min A6-12, fri lånebil. Mvh/ Niclas |
|
|
Jag har haft Audi och VW innan och det har aldrig varit några problem med lånebil. Det är min första BMW och kanske även min sista? Som företagare skulle jag ALDRIG behandla mina kunder som Bilia gjort efter en försäljning som behöver efterbearbetas. |
|
|
Efter att ha pratat med två försäljare och verkstadschefen blev jag hänvisad till försäljningschefen. Han löste en gratis lånebil, endast imorgon dock, på "goodwill" som han kallade det. Jag är nöjd med det tillmötesgående försäljningschefen gjorde, dessvärre inte av de andras. Hoppas min framtida kontakt med Bilia group kommer bli god, alla kan göra misstag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.