|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Den ser läcker ut i verklig skepnad: Länk /Anders |
|
|
Behöver nog ses IRL. Trist med basic F25-inredning, känns inte helt up-to-date. Baken i M-sportutförande ser billigt ut. Om X4 är svaret så undrar man lite vad frågan var från början? |
|
|
Många bilder på länken. Ser mkt trevlig ut tycker jag. Länk |
|
| Den ser riktigt mongo ut med M-paket, frontspoilern är ett skämt. | |
| det är min nästa bil.....om jag inte har råd med en X6a | |
| snygg men dyr.. tror dock den kommer sälja riktigt bra | |
| Ojojoj, vilken läcker bil. Det verkar som att det går att sitta i baksätet också. Den blir spännande att se i verkligheten. | |
|
Ja BMW konkurrerar igen ut i det starka Audi segmentet som igen saknar konkurrent till X4, men där man historiskt varit stark med A4/A5 men nu både fått 3 serie GT, 4 serie Gran Coupé och nu snart även X4 att konkurrera med sina nu rätt gamla Audimodeller. /Anders |
|
|
Ser ut om en helt fantastisk bil! Min fru erkännde t.o.m. Häromkvällen (den vanliga kolla-bilen-terror) att X-modellerna hade något tufft över sig jmfrt med Porsche Cayenne och Macan. Dela med er, ni lyckliga, som beställer! Mvh Thomas |
|
| Anders: Ja, Audis formgivning har ju gått helt åt skogen. Q3 och Q5 samt A6 Allroad är ju fula som stryk. Något som föräljningssifforna tydligt talar om. BMW verkar ha helt ersatt Audi försäljningsmässigt. | |
|
Den kommer med all säkerhet vara både lyckad rent tekniskt, samt framförallt försäljningsmässigt... Men hjälp vad ful den var, ska man säga något snällt så är det väl att den ser lite kaxig ut på ett roligt sätt men sammantaget ser den verkligen bedrövlig ut. Massor av underliga linjer, smaklöst buffliga luftintag... Hade X4 varit en människa hade den sett ut såhär; Länk En BMW ska vara mer såhär; Länk |
|
|
Usch. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.