AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
2.889

X4 på G

[M
242
[MaNgE]
F82 M4 AC Schnitzer ACS4 Sport
F32 Alpina B4 Allrad
E32 730i

Länk
Den ser läcker ut i verklig skepnad:

Länk

/Anders
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Behöver nog ses IRL. Trist med basic F25-inredning, känns inte helt up-to-date. Baken i M-sportutförande ser billigt ut.

Om X4 är svaret så undrar man lite vad frågan var från början?
Många bilder på länken. Ser mkt trevlig ut tycker jag.
Länk
Den ser riktigt mongo ut med M-paket, frontspoilern är ett skämt.
Bl
98
Black Edition
GLC 250 Coupé
det är min nästa bil.....om jag inte har råd med en X6a
snygg men dyr.. tror dock den kommer sälja riktigt bra
jh
1.252
jhellstrom
BMW 520D Touring 2012
Ojojoj, vilken läcker bil. Det verkar som att det går att sitta i baksätet också. Den blir spännande att se i verkligheten.
Ja BMW konkurrerar igen ut i det starka Audi segmentet som igen saknar konkurrent till X4, men där man historiskt varit stark med A4/A5 men nu både fått 3 serie GT, 4 serie Gran Coupé och nu snart även X4 att konkurrera med sina nu rätt gamla Audimodeller.

/Anders
Th
361
Thomas M
MB GLE 350de Coupe -21
BMW i3 94Ah REX -17
VW CrossCaddy 4M -14
MB Sprinter 311cdi 4x4 -05
Multicar M26 4x4 -96
Ser ut om en helt fantastisk bil! Min fru erkännde t.o.m. Häromkvällen (den vanliga kolla-bilen-terror) att X-modellerna hade något tufft över sig jmfrt med Porsche Cayenne och Macan. Dela med er, ni lyckliga, som beställer!

Mvh Thomas
jh
1.252
jhellstrom
BMW 520D Touring 2012
Anders: Ja, Audis formgivning har ju gått helt åt skogen. Q3 och Q5 samt A6 Allroad är ju fula som stryk. Något som föräljningssifforna tydligt talar om. BMW verkar ha helt ersatt Audi försäljningsmässigt.
Den kommer med all säkerhet vara både lyckad rent tekniskt, samt framförallt försäljningsmässigt... Men hjälp vad ful den var, ska man säga något snällt så är det väl att den ser lite kaxig ut på ett roligt sätt men sammantaget ser den verkligen bedrövlig ut. Massor av underliga linjer, smaklöst buffliga luftintag...

Hade X4 varit en människa hade den sett ut såhär; Länk

En BMW ska vara mer såhär;
Länk

Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Usch.

///BMW - Was sonst!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.