|
|
|
|---|---|
|
Hej funderar nu på köpa mig en lite nyare bil då jag har fått jobb och så men nu är det så att jag vill få tag i en BMW 325i Coupe´ -93 och uppåt och den måste ha AC, taklucka, stora färddatorn, lågt milantal, helst svensksåld och fräsch som fan. Det är verkligen nåt jag vill ha så jag har letat och letat snart ett år från nu om inte mer och jag hittade den här idag Länk men eftersom alla säger olika så vet jag inte hur mycket man ska betala... jag är inte direkt tät utan måste ta lån ska man betala det han begär ev. gå ner 5-8 tusen eller är den överpris som fan ?! vissa skulle säga 70 vissa skulle 120! jag tycker det låter så på värderingsforumet! nån som har nån bra åsikt får gärna lägga den här eller maila mig på wrath@hehe.com | |
|
För de pengarna kan du köpa en 328ic 96:a eller 97:a . Själv skulle jag aldrig ge så mycket pengar för en 325iC från 94, du kommer sannolikt att förlora 30-40 KSEK direkt om du betalar 118 KSEK för den...men men...det är ju ditt beslut. Visst går det att få lite mer betalt för en fin bil. Min erfarenhet säger mig dock att om man annonserar ut en bil för dyrt får man få svar. Ett annat tips med tom något bättre prestanda än 325 är 323. För de pengarna ska du kunna hitta en 97:a eller 98:a i tyskland färdigt hemma. Se till varje bils individuella skick och inte till om den är svensksåld eller inte. Lycka till! /Simon |
|
|
Den verar ju valdigt fin men priset ar hogt. Ca 90.000.- foreslar jag. Mr C |
|
|
För högt pris tycker jag. Utan att ha sett bilen eller veta om bakgrunden så är ändå c:a 85-90 absolut max. Helst om den inte har ac. |
|
| Alexander och alla andra snälla kolla länken som jag bifogade i första inlägget , och läs om bilen innan ni skriver | |
|
Det spelar nästan ingen roll hur fin den är, för det priset kan han ändå inte få. För de pengarna kan du nästan få en M3. Jag har sett flera 325 Coupé annonseras ut för 60' och då är det svårt att tro att man kan få det dubbla bara för att den är i lite bättre skick och har M-paket, (den har ju inte ens skinn...) Ang. helst svenksåld. Tänk på att det är svenskarna som luras och skruvar med de tyska bilarna, inte tyskarna själv. En tysksåld bil är snarare oftare finare än en svensksåld, bara man hittar en som är intagen ärligt. här är några intressanta annonser: Länk Länk Länk //Daniel |
|
|
wrath: Måste hålla med Dannemann, en 93:as M3:a ligger inte långt från det där priset.. Men utan att ha sett bilen i verkligheten så skulle jag tippa på att den är värd 80-95. Vissa verkar dock tro att bara man har m3 optik så blir bilen automatiskt värd lika mkt som en m3:a ...lite synd på en sån fin bil // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Nja styling var inte det jag tyckte gjorde att priset verkade ganska schysst utan 6 ägare , 10200 mil , ACC , Taklucka , Elhissar , Elspeglar , Svensksåld , ACC och taklucka är en ganska ovanlig kombination på svensksålda bilar... jo jag vet det där med tyska och svenska bilar men det är lättare att kolla upp en svensksåld bil än en tysksåld |
|
|
Ser väldigt fräsch ut! Men alldeles för dyr! Lägger mitt bud på 80',90' max. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Länk hittade denna idag ! Den här borde väl vara värd det eller ? om man jämför med den svarta 325:an konstigt för ca: ett år sen hittade jag inte en enda bmw som hade den där utr. till dom här priserna =) |
|
|
Jo, den bilen ligger i ratt prisklass, verkar vettigare att satsa pa en sadan an den tidigare namnda. //Daniel |
|
|
Tycker att 328'an är lite dyr också. För att vara en E36. 125 är rimligare. Mr C |
|
| Hmm kanske det men den har ju det mesta i utrustningsväg , och så ! måste nog kolla på den där... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.