|
|
|
|---|---|
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Hejsan, Sliter däck höger insida (toe out?) och har fått nytt kränghämmarstag vänster fram. Således dags för framvagnsinställning. Johan B på forumet påpekade (i en annan av mina trådar) att det är värt att hitta en som kan denna konst ordentligt. Jag bor i norra Sthlm och kan visserligen vända mig till firmor som Vianor (1100:-) och Däckia (1500:-) för detta, men jag undrar ju såklart om vi har fler folk här på forumet från "norrsidan" som vet vem/vilka som är erkänt duktiga på framvagnsinställning och kanske förhoppningvis rimliga i pris? /Sb. |
|
AA däck o rep i Märsta, maskingatan 7. Julle. Hälsa från Ronnie! |
|
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Tack! Sagt och gjort, bokat på tisdag kl 4. Mkt trevligt telefonbemötande! /Sb. |
| Pris? | |
Ja vad sa han nu då... Jo, 1500 för fyrhjulsmätning och framvagnsinställning. Eller 1200 för bara framvagn. Vianor i grannkommunen tar 1100 för framvagn och Däckia i kommunen där jag jobbar tar 1500. Så jag vete 17. Jag vill ha nån som är erkänt bra. Upptäckte idag också att jag har obalans sedan montering av nya framdäck i måndags också. Min däckskille har bra pris och bra däck, men hans maskin för balansering är helt out of date. Sb. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.