|
|
|
|---|---|
Verdi |
Ska fixa vinterhjul här framöver och har tänkt köpa 4 st av original 18" M-framfälgar till F31 Länk att ha som vinterfälgar. Visst borde det passa lika bra som någon annan modell som inte är staggered? Eller är det dumt? Alternativet är Länk och de är ju alla likadana med ET34 runt om. |
| Fungerar hur bra som helst! Är dessutom inget större nytta med bredare bakdäck på vintern. | |
Verdi |
Gott. Då blir det så. Tycker M-fälgarna är snyggaste alternativet. |
|
Själv valde jag fälg 415, har 19" M-fälgarna till sommardäcken. Länk Vilka vinterdäck tänker du åka på? Brukar alltid åka dubbfritt, men tycker egentligen att nordiska vinterdäck är för mjuka. Dock har de europeiska sämre grepp, men trevligare när det är barmark och slask. |
|
Verdi |
RE, Har också 19" M-sport till sommardäcken. Turbinfälgarna är inte så tokiga heller men jag gillar nog 18" M-sport bättre. ;-) Jag kommer köra på Continentals dubbade (verkar bara finnas Continental och Nokian på den dimensionen). Var ruggigt nöjd med Continentals dubbade på min gamla E90. Rullade riktigt tyst och fint trots dubben. Mycket bättre än de bullriga Pirelli jag har på min E91. De tappar dessutom dubben trots 4wd vilket inte Continental gjorde på rwd. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.