|
|
|
|---|---|
|
Är det någon på forumet som har beställt nya LCI:n med dragkrok och fått någon försening på levtiden på den ?? | |
|
Alla som beställt en F10/11 LCI med drag har fått försening på sina leveranser, eftersom underleverantören av krokar har fått problem. Detta gäller globalt för 3- och 5-seriebilar. Snart löst. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
|
Japp, har varit uppe i några trådar... Håkan - du hänger för lite på forumet! ;) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Ok, då vet jag. Min var tydligen framflyttad från V33 till V38. Jo, jag hänger nog för lite på forumet. Ofta börjar en tråd med t.ex. bakljus glas och avslutas med dragkrokshätta så man kroknar lite att läsa allt ibland. Många har svårt att hålla sig till ämnet, men jag ska försöka bättra mig :) |
|
| Jag kommer nog hoppa drag och montera ett vanligt avtagbart. Litar inte på kvaliten på de automatiska efter allt man läst om dessa. | |
|
BMW har väl fortfarande Westfalia (?). Från tämliogen säker källa (AOZ - Audi Original Zubehör) har jag fått höra att de är utslängda från Audi. cme "Ska man ha nåt gjort får man göra det själv" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.