|
|
|
|---|---|
|
Hittade den här idag: Länk Dom har ju inget bra rykte så man undrar ju om den är nåt lik från USA via baltländerna? Specen är det ju inget fel på, skulle kunna mörda för och få DVD i baksätet, mycket ovanligt tillval! Ser ju väldigt fin ut, priset är ca 100k under autoscouts priser på liknande bilar.... | |
|
Bilen är grymt fin men skippa skiten om du vill slippa huvudvärk. Finns en anledning till varför den är så BILLIG och inte bara billig utan jävligt billig, bra bit under marknadspriset. Tror inte att dem sysslar med välgörenhet dem skojarna... Dem brukar hänga/visa sina bilar i antingen Statoil eller OKQ8 i Huddinge, åk förbi så kanske den står parkerad där ;) Skämt åsido men var uppmärksam om du är sugen på den bilen. BMW M-POWER |
|
|
Ja jag är ju egntligen ute efter en E60 M5, snubblade över denna bara då jag gillar 550 maskinen i både E60 och F10. Knappt 500hp med ett chip i denna dessutom. Om nån kan få fram chassienumret hade det kanske gett en inblick i det rekordlåga priset. Om man räknar av prut och deras vinst hamnar man i summor som är löjligt låga för den bilen. |
|
|
Ok, vad har du för budget då? Det är en viss skillnad på E60 och F10, så det gäller att tänka till och satsa rätt. BMW M-POWER |
|
|
Suck... ännu en "full utrustad", med massor med utropstecken efter så klart - trots att det i utrustningsväg saknas en del bara baserat på de bilder som finns. Och ingen reg-skylt. Och klart under marknadspris. Och Linus Bil. Karossmässigt är det inte en USA-bil. Har det varit det ursprungligen har man bytt skärmar både bak och fram. Ganska långt utanför min "comfort zone", men det är jag det! ;) ---- BMW CS #6212 |
|
|
Linus bil har väl en tråd här på AP som gör att man gärna springer full fart åt andra hållet? Hittade den vid en googling: Länk |
|
|
Precis, eller så googlar man och hittar en del synpunkter. ---- BMW CS #6212 |
|
|
lustigt nog så får jag den känslan att det är en usa bil intagen från öst? MvH Bmw 4-ever |
|
| Skulle aldrig köpa där!!! Galenskap! | |
| Om det är en USA-bil så är hastighetsmätaren bytt i så fall. Dessutom har de flesta 550i manuell låda i USA. Lustigt att den inte har sportautomaten med paddlar. Fälgarna säger mig att det är någon som är lite "för" intresserad av bilkörning som har haft den. Börja med att be om regnr eller chassinummer. | |
|
Den har M-ratt, M-fotstöd och M-instegslister. Men varken front eller bakände har M-paket utvändigt. Det finns ju ingen anledning att eftermontera fotstödet. Jag gissar att den är beställd med M-paket, krockad och sedan ihoplappad med standardkit. Nu ser jag att den har M-instegslist på förarsidan men inte passagerarsidan. Spring! |
|
| Nu ser jag till och med att bilderna på interiörerna kommer från olika bilar. Suck! | |
| Sista Bilden verkar ha paddlar och sportautomat.. | |
| Jag ser då ingen skillnad på bilderna..Det är ju iallafall samma vy ut genom rutan på förardörren? | |
|
Vad är det för bilder ni tittar på? På de bilder som ligger uppe nu finns varken vänster instegslist eller fotstöd med. ------- //Lövet |
|
| Jo det finns fler bilder än vad som visas nedanför den stora bilden. Byt bild genom att klicka på stora bilden så kommer du till en bild där man ser vänster tröskel. | |
|
Tyckte jag kollade igenom alla men nu hittade jag den bild ni syftar på Länk ------- //Lövet |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Bilderna är från olika bilar, kolla växelspaken och knappt till vänster där man byter körlägen. Finns på någon bild och saknas på någon annan. Ja, spring eller bjud 200 |
|
Krigge: Antingen är den inte reggad i Sverige eller så är den USA-Import. Jag har kollat alla Sophistograu 550iA av Europamodell som är möjliga, men ingen av dem finns reggade i Sverige. Gorban: USA köper nästan enbart automat, 6växlade 550i F10 är nedlagda efter 621st tillverkade. Jämför det med säkert 10 gånger så många 550iA (över 3500st tillverkade i maj 2011). Grått innertak på den som syns mest på bilder = inget M-Paket Bakpartiet är samma på USA och Europamodell. Så det är framstötfångaren som är bytt om den är av USA-modell. En sak att se upp med. USA-bilar har 210 km/h-spärr som standard med tillhörande H-märkta däck, kod S840 är det man vill se på USA-BMW då är det 250 km/h-spärr. Linus bil hittar på om stereon "Största stereon High end" i och med att den kom först på 2012årsmodell Länk men vem är förvånad=) Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.