|
|
|
|---|---|
|
Va nyss ute och åkte lite och skulle testa/göra 0-100 på bilen. Har sportlåda. Och den va på D och på SPORT. Sedan när man gasade så hände det ingeting och bilens varvades av sig själv ?! Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! | |
|
Jonte, du stod alltså stilla, hade släppt bromsen och gasade för fullt... Men inget hände? När började den varva/gasa "för sig själv"? ---- BMW CS #6212 |
|
|
Hur löstes sig problemet, det låter ju som du tog dig hem. Gick bilen att köra hem? Som skribenten ovan är jag inte heller helt säker över hur detta faktiskt gick till. Kan du förklara närmare? __________ Mvh Grelle |
|
|
Sorry för den dåliga förklaringen . Vi säger så här jag stog vid ett rödljus och ´väntade på tills det blev grönt. Lådan var på D och läget SPORT. Sedan när det vart grönt gasade jag på för fullt men bilen stog stilla? den varavades. Sedan för att den skulle kunna åka så testade jag att lägga i COMFORT och då gick allt utmärkt. Och ja motorn var varm och jag bromsade inte. Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.