|
|
|
|---|---|
|
Hej.. Kanske ska byta till mig en BMW.. då jag idag har ACC i min bil tycker det är nice :P men denna bil har den mindre ac inte den digitala. min fråga är om det går bygga om till acc ? med digitala ? tacksam för alla svar :) | |
|
Jag hade de funderingarna för en annan bil och det jag kom fram till var att det i princip inte är görbart, för mkt som skiljer. Här har du iaf en som haft samma funderingar, dock för en E34: Länk |
|
|
gissa på det med.. men vem beställer en bil med taklucka och inte acc :P måste varit en snål jäkel.. hahha tror du denna kan vara något byta till sig ? har idag en saab 9-5 med 380 hk Länk |
|
|
Den såg väl rätt fräck ut, dock ligger den väl högt i pris tycker jag. Att AC:n är urkopplad är ju heller inget plus direkt. Har du en bil med 380 hk idag kommer ju en 528:a att kännas rätt slö... |
|
|
joo min ligger med väldigt högt i pris... men 528 går la trimma upp till 230-250 ganska enkelt ? får räcka så :P tills jag byggt en turbo motor :) haha |
|
|
För ca 20-25tkr kan den vara prisvärd, om man gillar stylingen. Annars låter den i skicket enligt annonsen som den är värd 15tkr Sålde som referens en 528 -96 för ca 1,5 år sedan för 20tkr. Lätt stylad med Ac Schnitzer-prylar, 17" M5 fälgar. Fullt fungerande utrustning inkl ac. Knappt nån rost mm. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.