|
|
|
|---|---|
|
Hej, har fått anledning att kolla upp vad som är smidigast, eftermontera dragkrok på vår 520dAT (MY12) eller på vår lilla bil (Audi A1). Lokala Audi åf vill ha fantastiska 11.900 kr för att eftermontera en avtagbar dragkrok på den lilla pärlan. Har försökt att nå min BMW-ÅF under dagen utan framgång, och kastar därför ut en fråga om någon har erfarenhet av att eftermontera den elektriskt utfällbara dragkroken på en F10/F11 - och vad det kostade isf. Tack på förhand! Simon | |
|
Den kostar nog det dubbla att eftermontera på BMW-ÅF. Ska du komma ner under 10 000 får du nog montera en avtagbar krok hos en mindre firma. |
|
|
En bekant fick prisuppgiften 32.000kr för att montera el-krok i efterhand på f11. Firman lät allmänt osugen på att göra det överhuvudtaget så priset kanske avspeglar det. ------- //Lövet |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
hej montera en vanlig avtagbar dragkrok både billigare och enklare nu är jag dock partisk eftersom min dragkrok har havererat men jag är tyvärr inte ensam om haveri på dragkroken Länk |
|
Hej, har jag fått besked från min ÅF och följande priser gäller (hos dem), i båda alt ingår besiktning. Alt 1 avtagbar dragkrok (som ej kräver att man skär i kofångaren) kostar 17.700 kr monterat och klart. Alt 2 elektriskt utsvängbart drag (original) kostar 22.900 kr monterat och klart. Har ni erfarenheter av något alternativ eller vill ni dela med er av era rekommendationer? Tack på förhand! SimonThePilot |
|
|
Snackat med Dragkulan? Länk Han har monterat till många här och de flesta (=alla utom en) verkar nöjda. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.