|
|
|
|---|---|
|
Hej, letar efter 20" M5 replica fälgar till min F10 2012:a Har sett några företag på Ebay som säljer för rätt så hyfsad peng men är det någon som vet ungefär vad man får betala i frakt och tull m.m innan man har de här hemma? Finns det några firmor här i Sverige som säljer de till bra pris? Mvh. Mathias | |
| Länk | |
|
Just 20" är lite lurigt att finna. Finns som sagt i USA men med frakten tull och moms så brukar det landa runt 15 000:- sek. 19" har jag en helt ny uppsättning att sälja. |
|
|
20" kan du lugnt handla enligt länken ovan. Köpte till en F11 i höstas och det var god kvalitet vad jag hann se och har ej hört ngt från han som sen köpte den av mig. Köpte även en uppsättning 19" till vinterhjulen. /Anders |
|
|
Tack för tipsen, blir nog ett köp ifrån dem. Mvh. Mathias |
|
|
Vet att fler köpt fälgar där. Hoppas det går bra för er, mina flagar efter 300 mil. Dom beställde nya för flera månader sen. skulle höra av sig när det kom hem, nu säljer dom likadana utan att höra av sig. Väldigt svåra att få svar av när det krånglar verkar det som. |
|
|
Ring Björn 070-7109150, han har alltid svarat när jag ringt iaf. Tråkigt om de flagnat, så ska det förstås ej vara. /Anders |
|
|
Ring Björn 070-7109150, han har alltid svarat när jag ringt iaf. Tråkigt om de flagnat, så ska det förstås ej vara. /Anders |
|
|
Har nu ringt flera gånger, skickat mail flera gånger samt meddelande på telefon. Ska det vara så svårt att hjälpa sina kunder när produkten är dålig? Bilen var körd ca 500mil när den byttes av det ca 400 med fälgarna så borde hålla bättre. Börjar bli smått arg nu. |
|
| Stefan, har du någon bild på fälgen som har flagnat? Vore intressant att se. Låter ju inte bra att de inte tar tag i problemet. Kanske bättre att välja någon annan leverantör. Finns det fler firmor som säljer dessa fälgar? | |
|
Efter flera veckor svarade han. Ville ha Bilder igen för typ 5e gången. Skickat igen sen får man inget svar som vanligt. Det är en som klarlacken släpper på. Vet ej hur man lägger upp bilder, förklara så ska jag försöka sen. Är ganska dålig på datorer så det behövs bra förklaring. Trevlig helg på er. |
|
|
Varje gång jag köper fälgar som har jag i bakhuvet att det kanske kan flagna. Skulle det hända när däck sitter på så åker jag hellre till någon som kan snygga till fälgen för några hundra än att jag plockar av däcket och skickar tillbaka fälgen. |
|
|
Har fortfarande inte fått ny fälg. Man får olika svar varje gång, senast för en månad sen skulle hans leverantör ta en från England. Har försökt fått tag på dom i en vecka, dom svarar inte på mail eller meddelande. Idag har dom tryckt upptaget ca 10ggr när jag ringer. Pinsamt dåligt bemötande för en fälg dom sålt som flagar. Det är ca 30 veckor sen dom fick veta att den flagar. Så nu börjar tålamodet ge vika. |
|
| stefan nygren, hur har det gått? | |
|
Fick tag på dom i mitten av november. Då fick leverantören 3 månader till på sig att skaffa fram ny fälg. Försökte nå dom i veckan men som vanligt inget svar. Pinsamt dåligt. Väntar tills mitten på februari så får vi se. Rekommenderar att inte köpa därifrån. Dom har haft sen påskas på sig. |
|
|
Fy vad dåligt. Jag köpte ju två omgångar hjul där förra året för en bil jag inte har kvar, men har inte hört något från han som köpte bilen. Hur har det förresten gått med din M550d Stefan? Har du fått den reparerad? Eller fick du en ny? /Anders |
|
|
Dom lagade den men vart aldrig bra. Bråkade med bolaget som efter lång tid gav med sig och jag fick ny bil. Sök på hittad m550d om du vill läsa mera. mvh Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.