|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Denna site har sett ut på exakt samma sätt ända sen jag registrerade mig 2006 och den kommer säkert aldrig få en uppdaterad mjukvara. Spelar mindre roll egentligen eftersom det går att söka reda på relevanta trådar för att hitta info. Sen om det är alla trådar vet jag däremot inte. |
|
|
Visst går det att söka på trådarna, men man måste ju veta vad man ska söka på. Men som sagt, skriv in "*e*" i sökfunktionen under det underforum du vill söka i så får du nog fram det mesta. |
|
|
Har provat lite mer nu, och jag får det till att en sökning visar de 1000 senaste inläggen som matchar sökkriteriat. "*e*" matchas mot förekomst av ett "e" oavsett hur det finns. Fristående eller (vilket är vanligare) som en del i ett ord. "x5" matchas mot exakt just x5, vilket kan ses i tråden "Framdäcken vågiga, bakdäcken slut...xdrive..." som ger träff på "*x5*" men inte "x5" pga att ordet i texten är "x5an". För att få en effektiv sökning bör alltså sista delen av söktipsen studeras. Dubbelfnuttar, asterisker och AND'ade kriterier ger bäst svar, t.ex. "*x5*" AND "*m54*" och sökning i alla forum visar lite om motorfrågor för x5'an även om de är skrivna i annat delforum. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Och vips, så vart det fixat :) |
|
Sådär ja! :) Tack till den ansvarige! |
|
|
Just det, jag fixade det för någon vecka sedan, men missade att göra ett inlägg här och skriva att det är klart. Jag har fixat det både för de enskilda forumavdelningarna, men även på "Senaste 100"-sidan. (Som egentligen visar mer än senaste 100 nu, eftersom man kan bläddra bakåt i all oändlighet nu). Jag ska fixa motsvarande på Hetaste 100, och 100 Mest visade, så att det är lika överallt. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
| Tack tack :) | |
Karl-Hilding |
Men ett jäkla bläddrande om man vill till ex.vis år 2007. Kan man inte lösa detta med att årtal visas och är klickbara? 5-serie 316 sidor... |
|
Jodå, på länken "Alla" (bredvid Sök inlägg, överst), så har du den möjligheten. I botten på den sidan finns en "kalender" där du kan gå till vilket datum du vill. Den möjligheten har förresten funnits där sedan hedenhös. :-) Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
Karl-Hilding |
Nja det var ju inte riktigt så jag menade. 1. Välj forum 2. Välj år + ev månad. Inte så svårt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.