|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, sorry för dum fråga och för att jag lägger den här. Då jag går in under X-serien finns det bara trådar fr.om. 4 januari 2013. Jag hittar inte någonstans där jag kan gå till nästa sida och se äldrd trådar? Kan man inte göra det? Jag är pro medlem, och ja, jag har kollat under "hjälp" Andreas | |
Karl-Hilding |
Länk Inga problem för mig. |
| Kan det vara för att jag surfar från mobil eller tab? Nån admin som kan svara? | |
|
Samma sak för mig. Ser inte äldre inlägg. Länk [URL=Länk Uploaded with [URL=Länk |
|
|
Lappen525: vad surfar du med? Jag kör med Android mobil och Windows platta. Funkar inte på nån av dom. |
|
|
Safari 6.0.5 på OS X 10.8.4 Blir samma resultat med Windows XP |
|
|
Konstigt detta. Kan nån admin kolla på detta? |
|
| Samma för mig, både på iphone5/safari, MacBookPro/safari och MacBookPro/Chrome... | |
|
Stillsam fråga i sammanhanget: Jag som inte är pro-medlem kan utan problem söka bland gamla trådar, men det är det möjligt, pro eller inte, att få en överblick över inlägg i ett visst forum? Karl-Hilding skickar länk till en viss tråd, men kan du också se rent generellt vad som skrevs runt 2002? |
|
Karl-Hilding |
Javisst kan jag se alla trådar från 2002 och framåt. |
Karl-Hilding |
Men ok jag söker på "Sök inlägg, X5, /forum X." |
|
Det är INTE att se forumet från 2002 framåt utan då söker du. På normala forum kan man se alla inlägg utan söka. Kanske dags att uppdatera forumet till en nyare mjukvara |
|
Karl-Hilding |
Då det är när söker som jag får upp allt från 2002 och framåt. Går jag bara in på X-forumet så blir det endast 2013 som listas. Ja det är en bugg i filen. |
Karl-Hilding |
Fö samma med Z-forumet. Där listas endast 2012-2013. |
Karl-Hilding |
Och samma i 1-serien forum. Endast 2013. Tror att det är lika fel på alla. |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Det är inget fel, det är de 200 senaste i varje avdelning (1-serie,3-serie osv) som visas. Men som Karl-Hiding skrever, söker man , hittar man alla gamla. Dock kanske man skulle kunna önskar att man kunde bläddra nästa 200, nästa 200 osv. |
|
Det är detsamma i alla trådar, man ser alltså endast de 200 senaste posterna. Inte så bra kanske! I forumet för 5-serien ser man alltså bara vad som postats de senaste 2 veckorna typ. Jag är på jakt efter en X56 och skulle ju såklart gärna läa igenom alla trådar som gäller X5 för att få en bild över vad man ska tänka på, fel osv. Detta går alltså inte så jättesmidigt eftersom man måste söka efter nåt specifikt, och alla gånger vet man ju inte vad man vill söka efter! /Andreas |
|
|
Prova att sök på "*e*" i X-serien. De flesta inlägg innehåller ett "e" i texten och med detta kriterium får jag en lista på i princip alla trådar i X-forumet fr.o.m. runt nov 2006. Om formatteringen inte är med mig så är söksträngen alltså dubbelapostrof-stjärna-e-stjärna-dubbelapostrof. |
|
|
Mycket bra tips Hn, tack för det! Söker man så, så får man precis som du skriver upp de flesta trådar, om inte alla. Bra! Forumet kunde dock uppdateras till 2013 års standard :) |
|
Karl-Hilding |
Alla inlägg 99% innehåller x. |
Karl-Hilding |
Funkar varken med *e* eller *X*. Men däremot med X5. Om det är alla vetefan... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.