|
|
|
|---|---|
| Hejsan! Jag har ett riktigt störande problem med min E46 328! Det ve så här att en torsdag efter jobbet så tvättade jag bilen innan jag åkte hemmåt, ställde bilen åkte till jobbet som vanligt. På lunchen skulle jag iväg o när jag startar bilen går vindrute torkarna konstant och går inte stänga av så jag får ta bort relät. Jag har gjort en diagnos på bilen och får permanent felkod på styrmodul internt fel? Någon som haft liknande problem? Dyker även upp felkoder på centrallås och lite annan centralelektronik som det inte är något fel på. Kan det vara så att grundmodulen bakom handsfacket styr torkarna med och har fått en smäll? Mvh | |
|
Ja nog har jag för mig att den styr torkarma,ganska övertygad om det faktiskt,den skall väl styra centrallås,interiörlampor,och liknande,och om jag inte är helt ute och cyklar så även torkarma,ring till skroten och hör om dem har någon modul på lager,eller om du känner någon med en lika bil som du kan låna för en testkörning,Men borde inte vara allt flr saftigt pris från skroten. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.