|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla där ute! Nu är det så att jag har sneglat en tid på bmw 540 e39, Tycker att det kommer ut lite då och då men dessa blir aldrig sålda, Även fast det prissäknks rätt kraftigt! Är dessa svårsålda nu när bensinpriset är högt osv? Jag själv är ute efter en med m-sport och under 20k mil, Finns några som vart ute länge till salu, Man kanske skulle åka och skambjuda, Eller tror ni att dessa kommer att sjunka ännu mera i pris ?? /Mvh alsing The alsing | |
|
Har väl vart "rätt tid" att köpa 540 i flera år nu, har blivit svinbilliga och är helt klart en sjukt bra bil för sina pengar. Därför jag har haft flera stycken, nästan tvångsköper 540is då det är så mycket bil för pengarna, sedan blir dem stående pga att jag har andra bilar, men det är en annan femma. Annars tycker jag att e60/e61 också har sjunkit rätt ordentligt senaste tiden, speciellt V8 modellerna. Så har du möjlighet så satsa på en sån! Vi har ju bl.a. en 545a sedan ett par år, och är ju en långt mycket modernare bil jämfört med e39an, trevligare på alla sätt och vis. Sjukt prisvärd bil med köpläge just nu, precis som 540 e39! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.