|
|
|
|---|---|
|
Hej, I samband med att jag högtrycksspolade min 325 touring -12 ramlade en liten plastdetalj av. Den ser ut som ett litet stänkskydd, typ 1,5 x 1,5 cm, med fastsättningsanordning på ena sidan (ett slags fåra som ska tryckas fast mot något). Jag har bilder men dessa verkar man inte kunna lägga ut här. Tacksam om någon ändå kan spekulera i vad det kan vara. Med vänlig hälsning, Per | |
|
Hej Per, om du lägger upp bilderna på en extern bildhanteringssite, finns mängder av sådana, så kan du sedan länka in de bilderna i tråden här på Autopower. Tyvärr är min kristallkula på service tills vidare så jag har svårt att gissa på vad det kan vara för del men kan försöka ge dig ett tips i vilken riktning du kan leta. Om du tar fram ditt registreringsbevis så ser du där bilens chassienummer, det finns även angivet i antingen nederkant av framrutan eller under motorhuven. Tag de 7 sista bokstäverna/ siffrorna och knappa in de på Länk så vips så får du upp hela BMWs reservdelskatalog framför dig. Det finns ett antal undergrupper du får söka dig igenom för att kunna hitta till rätt del. När du hittat rätt del med hjälp av listorna och ritningen så skriv ned artikelnumret, besök din närmasta återförsäljare alternativt maila dom och be dom ta hem delen ifråga och vips så är problemet löst. Lycka till, Asken |
|
|
Tack för detta! Per |
|
| Locket på strålkastarspolningen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.