|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Metallic! ------- //Lövet |
|
|
Rossi: stämmer, 14 jämfört med sedanens 16 men istället för högtalarna som skulle suttit på hatthyllan har touringen två rektangulära och kraftfullare diton i taket bakom baksätet. Går inte att klaga på HK, testade högtalarnas smärtgräns en gång och jag kan säga att den vann över min egen :) -Tihe Suryoye- |
|
|
Micleg: nja jag skrev kanske lite flummit. Men totalpriset för den utrustningen jag besktev inkl metallic och h-k är 361.500:- utan att ha prutat än :) Alltså: 320d Touring med Business Advantage automat el dragbrok metallic h-k = 361.500:- och jag har 354.000:- som gräns /Johan |
|
|
Är 354 k aktuella gränsen för ökad förmånsbeskattning? Vad kostar Hifi resp HK enligt listan? |
|
|
Svårt att pruta då business paketet är nettoprissatt, du "får" ju redan en saftig rabatt. Hade samma upplägg på min och fick inte ett öre i rabatt förutom dom 67000 som paketet gav. |
|
|
hi-fi 3900:- enligt konfiguratorn. Det måste vara sänkt nyligen? En kollega har en offert sedan i Juni, där står det nått på 5000:-. 5800:- tror jag det var. H-K ligger runt 11.000:- Min kollega som precis beställ en 320d xDrive lyckades pruta ytterligare -2% även om det var business paket. Så jag hoppas på det med :) /Johan |
|
|
Om du nu måste välja mellan dom 2 och de absolut inte går att pruta osv.. Ta HK man sitter ju inuti bilen o kör . Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet! |
|
| H-K alla gånger | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.