|
|
|
|---|---|
gugge |
Har alltid haft AUDI nu senast en S8-98 en underbar bil.Har aldrig tyckt att BMW varit nått tills Jag för tio dagar sen provade en god väns 750-95.jag fastnade direkt.Nu tio dagar senare har jag en själv.otroligt mycke bil för pengarna,kommer säkerligen bli ruinerad på verkstads samt reservsdels-kostnader men vad gör det.har ni tips på brister,bra verkstäder,reservdelar etc.Så skriv gärna en rad.Tack gnaget |
|
Välkommen till "familjen" ;-) Är man väl fast i BMW-smeten är det MYCKET svårt att ta sig ut... ///Tomas 528i -86 |
|
gugge |
tack.jag nu sitter man fast i BMWträsket.kul att du var vaken gnaget |
|
Grattis du har hittat hem! Välkommen, E38:an (740) är den bästa bilen jag har haft, ända kruxet var att den var den dyraste (att köpa) också. Jag löste problemet...genom att sälja den och köpa samma drivlina men i gamla karossen E32, sparade 90 000kr. Jag hade skrammel under kärran, visade sig vara kattarna som började ge sig, hade forfarande okay värden. Glapp i telefonen, något luftspjäll som gick fram å tillbax, annars så var den felfri. Jag har provat A6+ med V8:an 6vxl hel kul bra det mesta, men saknade ngt, svårt att peka på, men det var nog helheten som var bättre på BMWn. Jag menar båda har ju super fina motorer, bromsar, lådor, säten, fjädring osv, men när man lägger ihopp allt och kollar hur det fungerar ihop så vinner BMWn, för mig i alla fall. Grattis till superbilsköpet! TB740 E32 740 92 E38 740 94 MB 300 SE 87(byter kam) +11 R.I.P. |
|
325Ci |
Jag köpte själv min 325Ci-93a som första bil. De svåra blir nog när man ska byta bil sen. man vill inte inte byta ner sig =/ får väl bli en 328 eller en m3a eftersom att ja vill ha bil inom 3-serien. Man får väl se hur de blir!! ha de! |
|
Välkommen gugge! Måste dock meddela att jag även kör Audi (2.4 quattro Avant). Min BMW är väl kanske inget vrålåk (fn. buckla på huven) men går fint och är trots mindre motor mkt trevligare och roligare att köra än Audin. Jag kommer kanske att få en del skit för att jag även kör Audi, men behöver det större utrymmet och gillar fyrhjulsdriften. Men jag har bestämt mig- Det blir en 525 Touring som nästa större bil!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.