|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag var idag och kollade på en BMW 650 - 06 med regn nummer app130,är det nån här som vet nått om denna bil eller kanske kan ta reda på nått om den via carfax eller liknande? Vore högst tacksamma iskall då jag kanske slår till på den imorgon. | |
| APP130 är ett släp. Gisebo 1250. | |
| Haha jaha sorts det ska vara app310 | |
| Haha jaha sorts det ska vara app310 | |
| Sorry* ny telefon hehe | |
|
Kontrollera chassienr och sök på det. Kontrollera bilen noggrant. mvh/ Anders |
|
| Tack för svar.. Hur/vart ska man kolla upp allt? Jag är kass på sånt här hehe jag är mer i impuls människa. Hehe | |
|
Jag antar att du menar APP310. Importerad 2007-11-06 11 st ägare !!! Här e specen på den: VIN WBAEH11000CN16616 Type code EH11 Type 650I (EUR) E series E63 () Series 6 Type COUPE Steering LL Doors 2 Engine N62/TU Displacement 4.80 Power 270 Drive HECK Transmission AUT Colour STRATUS METALLIC (440) Upholstery LEDER PEARL/LEDER PRECISION/SCHWARZ (LESW) Prod.date 2006-01-25 Code Description (interface) Description (EPC) S205A Automatic transmission S2C7A BMW LA star spoke 218 w flat-runn. prop. S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S442A Cup holder S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4M5A Individual leather-covered dashboard S508A Park Distance Control (PDC) S563A Light package S5DAA Passenger airbag deactivation S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S672A CD changer for 6 CDs S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S710A M leather steering wheel L801A NATIONAL VERSION GERMANY S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S940A special equipment BMW Individual S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S346A Chrome Line exterieur S431A Interior mirror with automatic-dip S434A Interior trim finishers S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S548A Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi speaker system S785A White direction indicator lights S851A Language version German ---- Processing Individual Sign "BMW individual" 0940 Interior trim strips in piano finish "black II". |
|
| 17 ägare är så sjukt mkt på en så "ny" bil.. Frågan är om det är många firmor som bytt den emellan sig?! Kan man få fram hur många brukare det är? | |
| Utrustningslistan är väl ganska ok iaf? | |
|
Utrustningslistan ser ganska ok ut, men det hade inte skadat med en lite bättre stereo. Standardstereon en rent ut sagt skit :( 11 ägare sedan 2006 känns väl också sådär med 11 000 mil. Personligen tror jag nog du kan finna en bättre bil än denna. Men det är helt upp till dig. Vill du ha just denna, köper du den. Jag hade nog väntat och kollat lite till. |
|
|
Vad sägs om den här bilen istället? Länk * Svensksåld * Färre mil * Färre ägare (7 st) * Bättre utrustning (bla bra stereo, head-up display) * Lägre pris |
|
| Den verkar riktigt trevlig faktiskt. Jag ska kika runt lite så får vi se hur det blir.. Men ett jättetack för alla svar iaf =)) | |
| Jag fullkomligt hatar säljare dom är så jävla bra på att surra ;), Det vart med andra ord den 650in jag frågade efter ,och varför det vart just den är för att man är lite halv tjenis med ena företags säljarna , det ligger nära,och vi kollade upp bilen riktigt innan, och allt verkar vara helt i sin ordning, och bilen är så äckligt jävla nice =))) . Sååå nu lämnar man 7-Serie avdelningen och kliver "ner" hit, med jobbiga och dryga frågor =). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.