|
|
|
|---|---|
|
Eeeeh... jo ja, har tydligen gått å blitt med BMW igen, det var väl 9 år sen sist nu? Haha. Skitsamma... Söker lite bilder på BMW E60 med M5-kjolpaketet som har drag monterat/bortmonterad kula (avtagbart). Å eftersom jag inte vill sabba utseendet så vill jag göra allt så skymt som möjligt, är det möjligt eller kommer något att synas?? Hur ligger det till? ___ Mvh Patrik N. | |
|
Googla bilder: e60 M tow hitch så ser du några stycken med kroken på. Hittade inga med luckan ditsatt när kroken är av. |
|
|
Kolla även in www.dragkulan.se Han har monterat många drag åt medlemmar här på forumet och borde veta hur man får det snyggt gjort. |
|
|
Länk Ja det är denna akter som avses. Hittar bara halvdana bilder på monterad kula med den aktern. Och det ser ut som om man måste kapa i plasten. ALDRIG!!! ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Ursäkta o.t men var hittar du den bakdelen?? Funderar på att byta till sådan. BMW har den men mer?? Kostar ?? Jättenyfiken. Mvh Jonas B |
|
|
Ptjaaa... min var utrustad så från löpande bandet i Tyskland ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.