|
|
|
|---|---|
| Imorgon (idag) ska bilen in till Förenade bil:s skadecenter i Malmö på Aspögatan 3. Har ful bubbel-rost på kanten i hjulhusen bak. BMW åtgärdar det på garanti. Förenade bil vill ha bilen där i en vecka :(. Vad är det som tar så lång tid? Någon som kan förklara hur de kommer att fixa det? De ska bara lacka om den lilla kanten i hjulhusen och ingenting annat då rosten är väldigt begränsad. | |
| Kanske ska nämnas att det gäller en 320i -04 för er som inte sett mina andra inlägg :) | |
|
Va glad om de bara tar 1 vecka. Min touring hade dom inne i drygt 2 veckor. Är en hel del torktider som gör att de drar ut på tiden. Sen jobbar dom sällan med den 100% effektivt. Dom slipar och lackar till de närmsta stället man kan lägga en snygg skarv på, samtidigt som man inte får ta en för liten yta då man måste vara säker på att all rost försvinner. |
|
|
Hej! Jag äger en 525XI -06. Jag har fortfarande problemet med rosten på bakrutan! Kanske hamnade jag på på forum?! Andra gången är jag i inne för samma fel. 5 dagar efter ringer den plåtansvarige och säger . Vi har begått ett misstag, vi åtgärdar givetvis detta. Hyrbil ingår! Min bil bil är är 8 år gammal & inte ens köpt på deras handel. Måste säga att jag fått grym support ändå ;-) Med vänlig hälsning: Kai |
|
| Är det den ursprungliga BMW-handlaren ni går till i dessa ärenden? Min bil har stått hos två olika BMW-firmor så det vore bra att veta vid framtida bekymmer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.