|
|
|
|---|---|
|
Att det inte går att bada med de två larmnycklarna är jag givetvis helt med på. Men vad med den tredje nyckeln utan knappar för fjärrlås/larm och den svarta plånboksnyckeln? Tål de vatten, eller innehåller de elektronik (för startspärren) som gör det dumt att ta med dem i plurret? Frågar eftersom det skulle kännas trist att bli av med bilen vid badplatsen för att någon korpat nyckeln medan man badar. Jag har en C-klass där man kan klicka loss "nödnyckeln" (helt i metall) som bara går till dörrar, baklucka och handskfack, vilket är perfekt för stranden. | |
|
Måste väl finnas ganska enkla vattentäta påsar av något slag, tänker pengabälte eller liknande. Kanske tjockare fryspåse och slå knut kring, måste väl duga kan man tycka. |
|
|
Hej, Tack, ja, så långt är jag också med. Fast det var inte vad jag frågade. Om inte annat har någon säkert provat oavsiktligt och kan bidra med ett svar. Tack på förhand! |
|
| Inte för att jag skulle bada med fjärrnyckel i fickan, men faktum är att en av mina har gått kompletta tvättprogram i tvättmaskinen inte mindre än tre gånger utan att ge upp ;) | |
|
Man kan nog bada med den fjärrlösa nyckeln utan problem, den är väl helgjuten och startspärrchippet är nog helt gjutet i sig de också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.