AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
551

Är detta snyggt på en e30 325?

HL
82
HL
325iM -88
Länk

Tror ni "m-stripesen" på bilden skulle passa på en svart e30 325? Jag funderar starkt på att skaffa såna. Tycker att de ser väldigt bra ut. :)
Boppers_
det tror inte jag...
jag tycker då inte det är snyggt på en vanlig E30 det ska var aen m3 då om det ska vara på nån E30

Dom 3 B:en---------------
-Bemmer,Brännvin,Brudar-
----M-Power------------
Garett the best a man can get
DC-Hub Ask Fore The IP
FtpServer Ask Fore The IP
The RavenRacing--
-----------///M
ja tyckte de va rätt så läckert iaf..även fast ja inte gillar 3-serien så mycke Mvh Mr-speed

BMW...för att du älskar det goda =)
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Ska det vara, så ska det vara på en vit M3-E30. Skulle själv aldrig sätta dit det på min egen (om jag var lycklig ägare av en M3-E30) dock....

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Mvh
Anders S.
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Har sett en E30 med feta fälgar och M-stripes den var svart den bilen och i mina ögon såg det förj*vligt ut men jag tycker det är ganska så fräckt på en E30 M3 men bara om M3:an är vit ! det är min uppfattning iaf
HL
82
HL
325iM -88
Hmm, får väl ta o skippa då :)
Visa användare
312
Todde
525i M-Sport 2006 (E61)
eh .... vad tycker du SJÄLV då?

Är det inte du som ska styla din bil så Du tycker den e fet, eller gör du det för att alla andra ska tycka om det? Gå din egen väg så blir du respekterad!!! :)
Tänk om alla skulle tänka på vad andra tycker, då hade alla kört omkring på samma fälgar, samma färg på bilen och slagits om samma brud :)
HL
82
HL
325iM -88
Jag vet inte riktigt jag tycker det passar bra på en vit m3. Väldigt bra. Men på en svart bil så vet jag inte riktigt, det kan även bli fult. Därför frågade jag bara vad andra tyckte. Och eftersom det inte var nån som var sådär jätteförtjust i det så tänkte jag om och bestämde mig för att inte klistra på sånt. :)
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Finns väl bilder på internet ! det är ju bara att leta tills du hitta en Svart E30 med M-Stripes

om du själv tycker det är snyggt så kör på det ;)

jag ogillar många saker så som bilar med jättevingar och sånt... jag vill ha min bil och min nästa så stilren som möjligt men ändå stylad utom då min e-28

Länk
kr
18
krabu
323i -84 (leksaken)
Någon som vet vart jag kan få tag i en sådan front?
Gissar att själva spoilern är en Alpina spoiler - men sedan då? Vad är det för läpp och vart kan jag tå tag i den?
Den M3 som är i länken är ju jäkligt grym i alla fall...
Visa användare
61
TraSheD
320tic -88
316tic -89
325im cab -92
tycker definitift inte du ska "stripa" en vanlig e30 med m3 dekoren. min erfarenhet är att det ser ganska tamt ou utan bredningen. dock tockr jag att den där m3:an var en av dom snyggaste jag sett om man tog bort alla klistermärken på den.
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Dekal trimmning =)
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Ja fast bara på en äkta M3 E30...

//Cosmos
"Borrows My Wallet"
E28 Registret #160
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Tuffa speglar hade den också ! inte så vanliga skulle jag tro !

/Mvh Göran
ant
speglarna finns här Länk helt i kolfiber! och priset där efter. vet att jakans m3:a har dessa. hålet leder frisktluft till kupén..
tror dom är en kopia på bmw egna speglar. de som de använde i tävlingsammanhang alltså.

==========
Länk
krabu: om det är fronten på den vita m3:an du menar så är det inte en alpina-spoiler utan det är en vanlig m3-front med en i mina ögon okänd läpp :) alpina-spoilern ser annorlunda ut, har en sån på min bil.

mvh / richard

-------------
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.