|
|
|
|---|---|
|
vad har dom gömt förstärkaren ? - sitter inte till vänster där sitter bara CD vxl + Navigator BM54 radion sitter till vänster men under plastkåpa i golvet, ULF och TV modul sitter framkant i bagagutrymmet under golvskivan.... men jag hittar ju ingen förstärkare....- tänkte koppla in en aktiv baslåda - och vore trevligt att få remote on. (på min E39 sedan sitter förstärkaren under Navven... men icke på denna. | |
|
Ljudet kommer från BMW54:an om du har lilla ljudpaketet. Har du större ljudpaket så sitter stärkaren till vänster i bagaget innanför kåpan. Länk _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Där ser man, Man har alltså Nav med lilla ljupaketet :( i en Alpina... nån som har pinouts för den ? |
|
|
La till ett vanligt basrör i skuffen på högnivåutgångarna från BM54'an - ett klart lyft för ljudet så länge man lyssnar på "normala" nivåer. Örat luras bra av lite extra basknuff i tillägg till orginalljudet. |
|
|
Vilket basrör stoppade du i? Du har ingen bild på hur det blev? :) Är ute efter lite bättre ljud i min E39 Touring. Blev osäker nu vilket paket jag har men S676A HiFi speaker system enligt utrustningen i alla fall (16:9 Navi). |
|
| kan fixa en bild nästa v. använde en Aktiv SAS Bazooka 8". liten och smidig med snabbkoppling - lätt att ta ut. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.