|
|
|
|---|---|
|
Tja. Nu ere så att sista burken ska bort och jag hade tänkt att sätta ett enkelt 3" rör ut ist. Bara svetsa en liten krök sedan muffa på original 3" så att man fortf kan hänga på org slutburk om de skulle behövas. Det jag undrar är om någon här har gjort de på sin M54B30?? Och hur blir kupéljudet? Blir de sjukt högt eller får man fram bra 6cyl karaktärsljud? :) Detta gäller ju inte bara E60, har du en E46/E39 så är du välkommen att lägga en rad också! Jag har kollat youtube, men de skulle vara bra att få höra nån svensk åsikt. Lite skönt muller, det är de jag vill åt :) | |
|
När jag körde utan sista dämparen på min 528 e39 tyckte jag det bara vart olidligt högt och turk/fjortis aktigt. MEN det är bara jag ;P villju inte dåna fram så med kombin och bilbarnstol Jag skulle däremot kunna tänka mig att det blir skönare sång om man byter dämpare till nå sportigt |
|
|
De e det ja försöker ta reda på nu :) andras åsikter å synpunkter. Jag vill ju att de ska låta lämpligt å inte skråla fram, de ska mullra gott :) men inte för högt! |
|
|
på e39an enligt mig så vart det ett jävla vrål bara häftigt ett tag men man tröttna ;) |
|
|
Äre så jävligt?? Skulle va najs att få höra nån åsikt på 3l motorn också :) på utube lät inte så farligt, iaf inte på e60 om de nu skiljer sig nåt från grenrören. Kmr troligtvis att bygga imårn ist.. Går ju alltid att sätta tillbaka den feta tråkiga ljuddämparn om man bli missnöjd ;) men vore bra att veta om msn hellre ska köpa sport dämpae från schmiedmann. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.