|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla! Jag håller på att byta hjullager på min E32:a. Medbringarens dammskyddstallrik behöver bytas. Finns inte på BMW. Var får jag tag i två nya? Tacksam för hjälp. Ulf | |
|
Jag skulle kolla på ebay. Kolla först realoem.com vad reservdelsnumret är. Mvh Jonas B |
|
| Tack! Det finns ju inget reservdelsnummer men är ju en standardprodukt som följde med lagren förr. Har sökt mycket men inte funnit. Kanske någon som har haft bättre tur. | |
| Nr 2? Länk Passar även E32! | |
| Dawwe. På E32 är dammringen 72 mm yttre mått, 54 mm axeldiameter och höjden 6 mm. Vet du om det är samma mått eller har du använt den själv. Lagret är 80x42x42 mm. Vore otroligt skönt med ett svar så jag kunde komma vidare. | |
|
Det är den som är på bilden på länken: Länk Länk dessa är ju inte riktigt utformade som den "del nr.2", för på de som sitter på bilen är tvärsnittsarean som ett U (som ni kan se i länken ovan), och del nr. 2 ser mer ut som ett Z. Hur blir det då med frigången på lagret? Jag skulle ju vilja ha nya, då de som han säljer på ebay ser väldigt risiga ut. |
|
|
Länk Denhär länken visar medbringaren med dammskyddet påpressat. Det blir lite klarare då. Ulf |
|
| Det är ju detalj 5 och den sidan på bilden som är längst mot höger.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.