|
|
|
|---|---|
|
Gud...Se till mig som liten är Ge till mig en M3 med Schnitzer paket den bär. Var i Världen jag mig vänder Kommer jag alltid att lämna svarta ränder. Opel Rostar.... Volvo Rasar.... BMW är det enda som håller när man gasar... =) ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* | |
|
Haru blommiga kalsonger oxå din jäkla lyriker..? haha.. Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna |
|
M3-Mackan |
Hahaha, bästa man hört på länge. PS: Länk Ingen idé att ni ringer hit och släpper er, för han vill inte höra av någon "Pruttare" OBS: Ny spenrulle ;) -Mackan- |
|
m3-mackan...får du nån ordning på m3:an? Vad e de som pajat? Mvh Marcus icq:67673961 |
|
M3-Mackan |
///Mackan Ska riva toppen i veckan, blir att renovera toppen och byta kolv förmodligen. -Mackan- |
| Hahaha! den var bra! vart får du allt ifrån mickqe =)) | |
|
Inga "pruttare" den va bra... HAHAHAHA!!! //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Oki...lät inte allt för billigt:( de svider nog i börsen för dig:( hoppas de inte blir allt för dyrt iaf! Mvh Marcus icq:67673961 |
|
M3-Mackan |
///Mackan Det kostar att ligga(lyfta) på "Topp" ;) -Mackan- |
|
Hehe ...den var oxå bra:) Mvh Marcus icq:67673961 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.