AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
397

Vart tar alla gamla inlägg vägen?

so
66
soren
330i -03
I detta forum, så är tidigaste posten från mitten på augusti.... finns det inga tidigare?

Jag tror att de finns kvar men du ser dem bara om du söker efter något som de gamla trådarna innehåller, tror iaf det är så.

önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87
so
66
soren
330i -03
Stämmer nog!

Om nån webmaster läser detta, så kanske det vore bra att kunna se mer än man gör idag.

I alla fall för mig som nybliven BMW ägare försöker suga upp allt som finns, utan att riktigt veta vad man letar efter!

/Sören
Asken (AutoPower)
Sök på ett specifikt ämne i "sök inlägg" ovan så får du fram all tillgänglig information.
Asken
st
3.462
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Gamla inlägg är borttagna och återfinns inte med sökmotorn! Jag har fått förfrågningar om tidigare inlägg som jag gjort och är raderade!

Mvh, Steaman

Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Alla gamla inlägg finns kvar och går att söka fram med sökmotorn. (Dock ej raderade inlägg som inte håller sig till reglerna).

Självklart ska man dock kunna bläddra tillbaka i tiden och se gamla inlägg utan att behöva söka. Det är bara tidsbrist som gjort att jag inte hunnit få färdigt den funktionen. Men den kommer. I väntan på den, får man hålla tillgodo med sökfunktionen.

Mvh
Tommie, BMWPower
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.