|
|
|
|---|---|
|
I detta forum, så är tidigaste posten från mitten på augusti.... finns det inga tidigare? | |
|
Jag tror att de finns kvar men du ser dem bara om du söker efter något som de gamla trådarna innehåller, tror iaf det är så. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Stämmer nog! Om nån webmaster läser detta, så kanske det vore bra att kunna se mer än man gör idag. I alla fall för mig som nybliven BMW ägare försöker suga upp allt som finns, utan att riktigt veta vad man letar efter! /Sören |
|
Asken (AutoPower) |
Sök på ett specifikt ämne i "sök inlägg" ovan så får du fram all tillgänglig information. Asken |
|
Gamla inlägg är borttagna och återfinns inte med sökmotorn! Jag har fått förfrågningar om tidigare inlägg som jag gjort och är raderade! Mvh, Steaman |
|
|
Alla gamla inlägg finns kvar och går att söka fram med sökmotorn. (Dock ej raderade inlägg som inte håller sig till reglerna). Självklart ska man dock kunna bläddra tillbaka i tiden och se gamla inlägg utan att behöva söka. Det är bara tidsbrist som gjort att jag inte hunnit få färdigt den funktionen. Men den kommer. I väntan på den, får man hålla tillgodo med sökfunktionen. Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.