AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
2.435

Jag undrar om inte Volvo är fel ute i sin marknadsföring...

Ki
539
Kimmo
Clio RS -03

Detta får inte mig att köpa Volvo...

Länk
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Om Gud och DO vill kanske de kan modifiera den så att den upptäcker och gasar på när det står vägpirater och lurar... :-)
Bor man i Aussieland så kanske man välkomnar det?? 20 000 olyckor med kängurus är rätt mycket.

/Bellamy
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Det finns hopp med andra ord.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det finns många anledningar att inte köpa en Volvo, men jag kan väl inte direkt se detta som en av dom. Motsvarande teknik kan användas för att upptäcka älgar, rådjur och annat på hemmaplan.
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
heltsonika- haha! :) Man studsade liksom till...

----
BMW CS #6212
Ki
539
Kimmo
Clio RS -03

Kan systemet upptäcka snygga babes? ;o)
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Det mest konstiga är väl varför bytbil skriver om en sådan ickenyhet som inte är avsedd för svenska marknaden, hade väl varit mer relevant att skriva om tekniken som upptäcker, varnar och bromsar för älgar som är en världsnyhet. Eller om mörkerkameran som bromsar för fotgängare, eller vilken annan ny säkerhetsgrej som helst, men nej, de lyfter upp en känguruvarnare. Wow.
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Wow!! vilka raketsnillen de jobbar på volvo!!
Pi
96
PinnenX
325i-05
Wow!! vilka raketsnillen de jobbar på volvo!!

Så du tycker detta är en meninglös säkerhetsfunktion? Bättre att blåsa rakt in i älgen med din BMW.... :)
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

PinnenX: lugn o fin nu! missat några tabletter idag?

Läs Robert Lundberg inlägg så kanske du greppar varför jag skrev så!
Lite ironi måste vi ha här också.
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

PinnenX: jag hjälper dig istället!

Uppfinningen är RIKTIGT bra, men det får gärna gälla oss här i sverige!
Ska man se känguru i sverige får man nog gå på djurparken!

Volvo har alltid legat i täten på krockskydd mm, så de bör inte vara någon raketforskning för dom, att köra på den inslagna vägen.

Jag kör själv volvo sen 12 år tillbaka, och tycker de är riktigt bra bilar.

De jag inte greppar är, varför dom ska ta så mycket soppa??
Där skulle dom behöva en liten raketforskare , så dom kan ta fram andra bränslesnåla bensinmotorer.

Ha de gott och följ medicineringen.... hihi

Pi
96
PinnenX
325i-05
Är kanske du som ska läsa Robert Lundbergs inlägg. O när du ändå håller på ska du kanske läsa artikeln som det länkas till också :)
Ki
539
Kimmo
Clio RS -03

Det är ett ironiskt inlägg med rätt så mycket allvar bakom. Ska man sälja bilar måste man locka köparnas intressen. Jag tror inte den stora massans intresse I HUVUDSAK skapas av att bilen ser kängurur, inte heller älgar för den delen. Vad sägs om körkänsla, design, bränsleförbrukning, effekt, 0-100 km/h osv. Om inte dessa parametrar är konkurrenskraftiga nog vänder folk på klacken och går till ett annat bilmärke...
Ki
539
Kimmo
Clio RS -03

Sedan gillar jag rubriksättningen. Den är förd-a bra, ha ha ha ha.
Ki
539
Kimmo
Clio RS -03

När vi ändå är inne på radar. Radar är inte alltid bra. Ni har säkert sett denna men den förtjänas att ses igen.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.