|
|
|
|---|---|
Verdi |
Några grabbar har startat en liten tvättfirma i mitt parkeringsgarage. Steam2Clean eller vad de kallar sig. Är nåt liknande detta: Länk Funkar det bra? Kanske är nåt att satsa på när jag får min nya bil sen? Jag som är för lat för att tvätta själv och så är det väl dumt att köra en ny svart bil i borstarna på macken. :-) |
|
SAABen fick en liknande behandling + rekond innan försäljning. Blev rätt okay. Dock finns det ju alltid pappskallar. De hade smetat lite "vitt medel" på svarta lister .. som inte gick bort omedelbart .. Att fixa en bil är ett hantverk. Att bara tvätta bort det värsta, med ångteknik, borde vara okay på de flesta ställen. |
|
|
Då kanske detta är något för dig. Verkar va en jävligt bra deal. Länk. (Om du bor i stockholms området) Bara 12h kvar i skrivande stund. ”Nybilkänsla” må vara ett krångligt ord, men oj så lätt det är att trivas när man har den. Med dagens deal får du en helrekond, Silverpaketet, som kan utnyttjas på någon av Eco Shine Biltvätts tre anläggningar. Du väljer bland tre alternativ vid köpknappen. Alternativ 1 Silverpaketsrekond på Bromma Blocks. Värde 4 190 kr, din deal: 1 495 kr – 64% rabatt. Alternativ 2 Silverpaketsrekond på Forum Nacka. Värde 4 190 kr, din deal: 1 495 kr – 64% rabatt. Alternativ 1 Silverpaketsrekond på Sickla köpkvarter. Värde 4 190 kr, din deal: 1 495 kr – 64% rabatt. Tvätttiden tar 4 timmar. Du har även möjlighet att köpa till lackförsegling till en kostnad av 500 kr som betalas på plats. Med Silverpaketet får du: 1. Deluxe (inv/utv): Utvändig handtvätt Fönster & speglar (utv/inv) Däck & fälgar Dörr- & bagagekarmar Dammsugning Invändig rengöring Mattor Air deodoriser 2. Vaxning & maskinpolering: Tjärborttagning Gummi & plastdetaljer Maskinell vaxning och polering 3. Invändig rekond (med ånga): Premium rengöring av inredning med hjälp av ånga som inkluderar bl. a: Sterilisering Borttagning av bakterier och dålig lukt (t.ex. från rökning) Spolning av kvalster från ventilation och kanaler Spolning av små partiklar från kanter och hörn såsom döda bakterier från mat/dryck spill Rengöring av mattor Fläckborttagning från säten och klädslar 4. Motortvätt: Tvätt av motorrum samt en behandling av gummi och plastdetaljer som motverkar uttorkning Dealen gäller som sagt på tre av Eco Shines anläggningar. De erbjuder dig allt du kan tänka dig inom bilvård. |
|
|
Det var just Ecoshine Silver jag provade. Man får vad man betalar för. Dvs. för det priset blev jag naturligtvis nöjd. Och bilen blev mer lättsåld. :-) Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.