|
|
|
|---|---|
|
Kan någon hjälpa mig med ett tips hur jag kommer in i min bil 740-93 när centrallåset inte fungerar och jag kan inte öppna med nyckel heller | |
|
Varför funkar inte c-låset? Är bilen strömlös eller är det bara låset som är kasst. Om du får upp bakluckan ( det låset är mekaniskt om jag inte tar fel). Där kan du ladda bilen o sen öppna dörrarna, även byta vissa säkringar. Om du får upp bakluckan och har en genom gång i armstödet i baksätet kan du låna nån smart liten unge till att krypa igenom och öppna någon dörr inifrån. Jag använde min son när han var ca 5 år gammal att fixa det till mig på min 750, dock en e38. Med vänlig hälsning, /F1 Om nånting är gratis är du inte kunden, då är det du som är produkten! |
|
|
Hö. framdörr skall gå att öppna med nyckel. Det kan dock gå ganska trögt att vrida runt. //Mackan "fast i BMW träsket igen" |
|
| Ska hålla upp handaget när du vrider och man brukar få vrida nån cm mer på nyckeln. | |
|
jag tackar för tipsen.....vi har kommit in nu i bilen |
|
| Du slog in rutan eller? | |
|
nä vi skickade in vår 19åriga dotter genom skidluckan och satte startkablar till batteriet så fick vi upp dörrarna...alla rutor är hela |
|
| Varför använder ni inte nyckeln? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.