|
|
|
|---|---|
|
Är det bara jag som upplever att autopower har börjat hänga sig? En varningsruta kommer upp som säger att ett script gör att explorer kan fungera långsamt och frågar om jag vill avsluta scriptet...efter jag klickat "ja" går det bra igen tills man klickar på en tråd och då hänger den sig igen. Skulle misstänka att det hänger ihop med någon rörlig annons för under tiden som sidan hänger sig står det att den väntar på svar från "...googleads2..." eller något liknande längst ner till vänster. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! | |
| Byt webbläsare, kör chrome eller firefox. Inget fel på Autopower. | |
|
I såfall är det ju fel på forumet om man måste byta webläsare! Har fungerat bra tills idag och problemet kommer bara med denna hemsida. Är det fler med explorer som upplever detta problem? Jag vet att det var ett liknande problem med hemsidan för rätt länge sedan och då låg felet i en "defekt" annons... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Har nu bytt webläsare till firefox och plötsligt går allt mycket bättre och även mycket snabbare...! Vet inte om det var min dator eller Explorer, men något var det i alla fall som hängde sig varje gång jag öppnade en specifik tråd på just denna hemsida. Konstigt att det kom plötsligt utan att jag gjort några uppdateringar, förändringar i inställningar eller liknande. Nåväl, nu kör jag vidare på Firefox i stället och hoppas på bättre tur! ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Johan. Jag har haft samma problem med explorer på jobbet när jag kör autopower. får upp en varningsruta som säger typ sidan går långsamt vill du stänga den eller fortsätta. har varit så de tre senaste dagarna, sidan hänger sig och kommer upp utan sidomenyn, Dock med Firefox har det fungerat hyfsat bra men någor segare än vanligt. Gissar på nått reklamtjafs. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Kör oftast med Safari + Adblock, ibland Chrome + Adblock, och jag tycker den hackar till ibland då och då också .. precis som om någon annons, som kanske slinker förbi adblock, tvekar .. Och med den layout som autopower bygger på, så segar det ner renderingen. När jag ändå är å klagar .. :) .. så har jag problem med att "svepning bakåt" inte funkar i Safari, men "Back"-knappen funkar .. mycket skumt .. trodde det var samma sak .. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.