|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Är precis nybliven BMW-ägare. Bilen har infällda tv-skärmar i nackstöden och jag undrar kort o gott om någon vet var man kan finna svarta överdrag till dessa? Lite för att skydda sig mot stöld... Jag har googlat men lyckas inte finna nåt... | |
|
Välkommen tillforumet. Förr fanns det massor originalöverdrag till just nackstöd, men tror att det där med överdrag är något som håller på att fasas ut. Har däremot en bra lösning på det hela......... Jag köper dem av dig, he he. Nä men har inte BMW själva det? Har alltid funnits skräddarsydda till var serie. Kolla där för snyggaste lösningen. Mvh Jonas B |
|
|
Hehe! Nja... Behåller dem nog gärna. Annars kommer ungarna strypa mig långsamt! Jag ska kolla om BMW har nåt men tänkte att det måste finnas nåt billigare alternativ. |
|
|
Behöver inte bli så dyrt, har köpt flera klädslar där som är skräddarsydda till ex E12 o E28 när de var moderna. Perfekt passform och inte tokdyrt. Kolla på Ebay, Där finns allt. Kolla även frakt då detta skiljer en del. Mvh Jonas B P.s skulle de små tröttna vet du var du vänder dig. Ha det gott. |
|
|
Här finns dem i Polen för 20kr per set. Inte så snygga kanske men vad ska man begära för två tior :-) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.