|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Buspelle |
Delar tveksamheten till HUD. Absolut en kul teknikpryl, men knappast något som tillför bilkörningen ett reellt mervärde. |
|
Well, du ser ju bara hastigheten om inget händer. Men om det ringer när du precis kommer till en korsning, där en del andra bilister kanske börjat fippla stressat efter telefonen så ser du mitt i rutan exakt vem det är... Osv, det är det jag gillar. Man behöver aldrig kolla bort för att få in annan information. Ni får gärna vara anti. Men ni har fel! ;) |
|
| Imolarot: haha, inte alls anti - bara att det inte känns så prisvärt. Jag är väl inte Tillräckligt rik helt enkelt :-) | |
| Vore kul att se hur många som säljs med det. I USA och en del andra platser har riktigt fördelaktiga paket med alla "leksaker" men BMW Sverige har valt att mjölka ut varenda krona (vilken väg som är bäst jan jag bara gissa). | |
| Älskar att det går att redigera... | |
|
I USA får man en M3 för vad jag betalar för en 335i med extra allt. Orättvist är vad det är :) --Gunnar |
|
| Jag är uppe i Porsche-pengar om vi pratar USA och blir bara mer bitter för varje ord jag skriver... :D | |
|
/bitterläge på/ Håller med, svenska priser på BMW vs amerikanska gör ju att jag förstår varför folk plockar hem USA skrot och fixar till - det är helt enkelt för enkelt att tjäna pengar på skrot i Sverige när man som BMW Sverige håller priserna uppe... Och så tjänar ju BMW Sverige pengar på det i nästa led också, sälja 3ggr dyrare reservdelar till dessa USA skrot-uppfräschade kadaver... /bitterläge av/ I vilket fall, HUD är att anse som en säkerhetsdetalj, precis som Imolarot är inne på. Hellre HUD än något annat. |
|
| Det finns en baksida med BMW i USA. Reservdelar och försäkringar är mycket dyrare än hemma. Och om dollarn stod i 9-10kr som för några år sedan hade prisbildning varit annorlunda. | |
|
Bäst på min bil, fallande ordning: HK Rattvärme Automaten (sport) Nav (skärmen framför allt) HUD (klart mindre värd utan nav) Msport Backkameran Dessa saker njuter jag av varje gång jag kör bilen :) Micke |
|
|
Visste jag skulle glömma ACC stop and go. Hamnar ändå långt ner i listan pga var man kan använda det men det är väldigt skönt att ha tillgängligt. Adaptivt chassie är också mycket behagligt på en bil med sänkt chassie men hamnar under ACC. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.