|
|
|
|---|---|
|
God morgon! Bilen har varit med om en liten olycka och jag funderar på om det är så illa att den kan ha blivit sned i ramen fram för det är ett glapp på 1-2cm mellan lykta och motorhuv. (se bild) Länk Eller är det så på E39orna? Kan inte minnas att jag tänkt på det tidigare men man ser ju på bilen med andra ögon när man kollar efter hur mycket skador det blivit. //mvh | |
| Det ser likadant ut på min bil... | |
| Ser bra ut, så såg det även ut på mina E39:or | |
|
Var tvungen och gå ut och kika på min också ;) Japp, så ser det ut på min med...ser ju faktiskt lite "småkrockat" ut ;) Visserligen så har min vagn varit inne i garageporten, dvs den har stött på porten med fronten i extremt låg fart, men jag såg iaf inga skador på vare sig porten eller bilen efter denna smärre sammanstötning :) Mvh Janne. |
|
|
Tackar för svaren! (som jag fick för länge sen nu =) Den var inte sne i ramen men försäkringsbolaget löser ändå in den =( Känns galet att köra en fullt fungerande fullutrustad 530 iAT -01 till skrot pga plåt/lack skador och trasiga spoilerpaket =( Fråga är om man ska köpa sig en fin E39 igen eller om man vågar köpa en av de E61 som ligger runt 70-80k på blocket? /Berra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.