|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det finns nån sida på nätet där man kan kolla upp vad en specifik bil kostade när den såldes! Har kollat på modellguiden här på AP,men skulle vilja veta vad all x-tra utrustning kostade. Har idag köpt en E38 med i mitt tycke helt otroligt mkt "lull-lull"! dubbelglas rattvärme bensinvärmare dubbla telefoner radiopanel i armstödet bak solskydd i dörrar bak "flygplansbord"för baksätespassagerare med infällt arbetsbord på höger sida elbaksäte mm.mm Denna bil borde ju kostat enorma summor när första ägaren köpte bilen !! | |
|
På www.schwacke.de så bör du kunna hitta vad allt kostade i Tyskland. Jag har tittat på min och även jämfört med den svenska prislistan och totalsummorna var ganska lika. Strax över 300' i tillval. ___ //Ulf |
|
|
Det svåra är kanske att hitta den EUR eller DM-kurs som gällde då bilen var ny men det finns säkert på nätet någonstans.... ___ //Ulf |
|
| Historiska valutakurser: Länk | |
| Schwake är som redan nämnts det vettigaste. Sen är det såklart väldigt få bilar som säljs till listpriset - nybilsrabatten varierar en hel del. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.