|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är i tagen att köpa en ny bruksbil och har fastnat lite för denna 335ia. Nån som vet mer om den eller kan bistå med en komplett utrustninglista? Länk ------------------------------ Porsche - There is no substitute! | |
|
VIN WBAVB71000VC30468 Type code VB71 Type 335I (EUR) E series E90 () Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N54 Displacement 3.00 Power 225 Drive HECK Transmission AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Prod.date 2007-02-19 Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S302A ALARMANLAGE Alarm system S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering P337A M SPORTPAKET M Sports package S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable Code Description (interface) Description (EPC) S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC), rear S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake function S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite P7RSA COMFORT PAKET Package Comfort S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate version S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling Code Description (interface) Description (EPC) S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Delete cross-pattern operation S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Daytime driving light switch S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP /Anders |
|
|
Hej om jag inte misstar mig så har den bilen fått nya turboaggregat/motor ? på garanti av bmw vilket framgick i förra årets annonsering av bilen som var förmadling via tisnar bil i uppsala. Ta gärna det jag skriver med en nypa salt innan du pratat med säljaren för som sagt var det för ca 1 år sen jag såg en 335a sedan silver automat utan skinn till salu i uppsala men i den annonsen vet jag att turboaggregaten och ev motorn va bytt på garantin av bmw vilket inte behöver ses som något negativt snarare tvärtom enligt min åsikt. Mvh |
|
|
@Med känsla Hur får man reda på en bils tillvalslista? Jag har precis köpt en e91 där jag inte vet exakt vad jag har för utrustning min bil, säljaren visste inte exakt och jag fick inte med några papper. /Patrik |
|
|
Du kopierar först in ditt chassinummer från Länk sen går du in på www.bmwvin.com och där måste du nog numera skapa dig en inloggning vilket är väldigt enkelt. /Anders |
|
|
Många 335i har fått turbos utbytta p.g.a. Wastegate rattle. Bara bra om de är bytta. I övrigt en underbar och mycket trimvänlig bil. Klädseln i denna är ju tyg/mocka som bara kommer med M-sport så den är inte någon budgetutrustad kärra. /DJ |
|
|
Jag är också ganska säker på att det är den med bytta turbos, en kompis va och kikade på den förra året. Men det är ju som sagt inget konstigt med det utan bara bra. |
|
|
Med Känsla och Nilpanil Här behöver du ingen inloggning: Länk Här kan du även klicka fram listan som .pdf och skriva ut den snyggt och fint. |
|
Verdi |
Debren, du ska ju köpa min 330xd ju! ;) Kommer hem imorgon eller på måndag. |
|
Jaha.. som vanligt på blocket då. Ringde till ägaren av 335:an i måndags. - Nej den är såld, har glömt att ta bort annonsen, säger säljaren. Idag är annonsen fortfarande kvar. Hur tänker man? är det roligt när det ringer folk som är intresserade av bilen man just såld? ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
Sannolikt var bilen så svårsåld att knappt någon hörde av sig. Då påminns man inte att annonsen ligger ute. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.