|
|
|
|---|---|
elof |
undrar lite vad ni tycker om nya z4? brukar ju vara som så att en modell blir snyggare och snyggare ju mer man ser den, och bild o live är ju stor skillnad men vad jag hitils har sett av z4:an så tycker jag den e väldigt snygg bakifrån, snygg från sidan men lite tam framifrån .....vad tycker ni? |
|
tycker att den är grym och jag längtar som fan tills dom nya modell serierna kommer Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub Ask Fore The IP FtpServer Ask Fore The IP ICQ:137785585---- The RavenRacing--- ------------------- |
|
| Z4:an är skitsnygg! Gillar den nya designen, om än inte på den nya 5-serien ... bakluckan ser mycket märklig ut på den. | |
|
smg: Var har du sett bilder på nya 5an? önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
Z4:an faller inte mig på läppen. Men som sagt, man brukar vänja sig (tycka om nya modellerna mer och mer)... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Carl : Cirka ett halvår sedan i en tysk motortidning. Fråga inte vilken, gjorde en utrensning av gamla tidningar så den är nog desvärre kastad.:) Tror iofs. att det var en något datormanipulerad bild från nåt spionfoto, så det är ju en gissning. Av erfarenhet bruckr dock sådana bilder ligga rätt nära verkligheten. Nya 5:an hade högre och plattare "bakdel" litegrann som 7:an fast utan den distinkta rundningen vid baklysena. Såg iallafall inte så snyggt ut. :) |
|
|
Nya 5:an Länk Ser inte mycket av baken dock? :) |
|
| Tidigare bilder jag sett på nya 5:an såg lovande ut....men den ovanstående bilden framkallar inte habegäret direkt! Ser ju ut som en Citroen för bövelen! | |
|
Nejjjj, Vad har dom gjort med lysena? :( "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Håller med Wolv, Bilden i AMS (har jag för mig) där dom visade nån bild på en ny M5:a (V10-500hk osv) såg den ju grym ut. Men det kanske var en fejkad version... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
Justice |
Nej,Nej,NEJ! Så där rund och fin...Det ska vara kantigt,635:an det är en RIKTIG "kokainkryssare"! And justice for all... |
|
näe nu får dom fan ge sig...skitful nya 5 serien ju..ser ut som vilken riskokare som helt..Volvo V70 är mkt snyggare ju .... besviken är vad jag är.. Länk Söker Hardtop !! |
|
|
Lugn bara. Dataanimering är inte verklighet. Här finns mer: Länk |
|
|
Bilnytt har två spionbilder på nya 5:an Länk De har även en artikel om Z4:an Länk |
|
|
Känns fortfarande lite tveksamt.. önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
elof |
ska bli spännande o se hur femmans bakdel kommer att se ut när den blir klar,blir väl 7 serien light baktill skulle jag tro iaf. vi får lita på att våra vänner i MÜnchen fortsätter bygga bilar som är både snygga o roliga att köra så vi kan fortsätta tråna efter detta härliga märke. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.