|
|
|
|---|---|
|
Bilen gick varm ett tag sen, dock när jag fixat bilen nu då det läkte från kylaren så har den börjat ryka vitt! Gjorde dock inte det innan jag böt kylaren så känns konstigt ifall det är topplockspackningen som strykit med.. Ryker inte alls lika mycket som i t.ex denna Länk utan bara lite småpuffar och när man trycker på gasen så kommer det mera, bmw bensinare brukar ju ha en tendens att ryka lite mer än andra bilar har jag märkt så kanske bara att det är vatten i avgassystemet? Den har ju stått några veckor också så. Finns det några tätningsmedel för topplockspackningen isåfall? Fungerar Bar's Leak för packningen eller är det endast för kylare och sprickor? Mvh | |
|
Nog toppen som krökt sig lite... känt fel på gamla sexorna! |
|
|
Inte rykt något idag alls! Var och piskade den så var säkert vatten i avgassystemet! Tror mera på att det är luftbubblor som försvinner när det försvinner glykol för fick inte i mer än just 8l(om ens det) och det ska gå 10.5, tempen håller sig då på mitten hittills! Vill ju helst inte lyfta toppen på skiten då gängtorsk brukar vara bli standard på dessa förbannade alu block.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.